četvrtak, 20. srpnja 2017.

Čim sam napunila 18 godina i završila srednju školu, otišla sam u inostranstvo, tačnije u Njemačku da živim sa sestrom i njenim mužom. Međutim, ubrzo sam shvatila da sam višak, njihov mali stančić je bio premali za nas troje. Kada sam čak pomišljala da se vratim u Bosnu jedan djedica koji živi u ...





Čim sam napunila 18 godina i završila srednju školu, otišla sam u inostranstvo, tačnije u Njemačku da živim sa sestrom i njenim mužom. Međutim, ubrzo sam shvatila da sam višak, njihov mali stančić je bio premali za nas troje. Kada sam čak pomišljala da se vratim u Bosnu jedan djedica koji živi u istoj zgradi mi je ponudio da živim sa njim i da čak ne moram plaćati kiriju. On je srbin, preko 60 godina ima, ali mi to nije smetalo i odmah sam spakovala stvari i otisla kod njega. Ništa veći stan u odnosu na sestrin, ali za nas dvoje sasvim dovoljan.




Malo mi je bilo neugodno kada je pala noć i kada smo trebali na spavanje, jer sam morala spavati sa njim u krevetu, ali nisam imala izbora… i samo što sam zaspala probudio me njegov jezik… matorac je lizao i grickao moju “mačkicu”, pravila sam se da spavam, a ustvari sam uživala kao nikada… skoro sat vremena me “odrađivao”… baš sam uživala. U tom trenutku sam bila presretna, jer sam znala da sam da tako kažem osigurala moju budućnost. Sviđala sam se matorcu, činjenica koja mi je govorila da ću postati vlasnica stančića od 35 kvadrata nadomak Berlina i to u vrlo kratkom periodu. Već živimo preko 5 godina i svaki dan se nadam da mu je posljednji… ima 65 godina i mislim da je to tu negdje.. pri kraju što se kaže, a onda počinje život 🙂 Imam 23 godine, njemačke papire i stan nadomak Berlina… USKORO :)… Možel bolje???

0 komentari:

Objavi komentar