nedjelja, 30. srpnja 2017.

Imala sam dečka koji bi mi svaki put kad se vidimo poklanjao ruže , plišane mede , čokolade i ostalo . Jednog dana dogovorili smo se da se nadjemo ali on je rekao da ga boli glava i da moramo da ....









Imala sam dečka koji bi mi svaki put kad se vidimo poklanjao ruže , plišane mede , čokolade i ostalo . Jednog dana dogovorili smo se da se nadjemo ali on je rekao da ga boli glava i da moramo da odlozimo . Posto je on bio tako dobar prema meni odlucila sam da odem kod njega a prethodno sam mu kupila njegovu omiljenu cokoladu i pripremila omiljeno jelo . Na putu do njegove kuce bila sam sva srecna . Usla sam tiho da ga ne uplasim , cula sam neke uzdahe a kada sam usla videla sam njega i moju najbolju drugaricu kako vode ljubav . U trenutku sam pocela da placem i ispustila sam hranu . Nakon 3 godine veze i svih prelepih trenutaka mislim da ovo ne zasluzujem . Plakala sam jos naredna tri meseca , obrisala sam njegov broj i vise ga nikad nisam videla . Od tad je proslo 5 godina , sad imam decka planiramo decu i brak . Drugarica za mene vise ne postoji iako me je zvala narednih mesec dana posle toga . Sad sam super i divno se osecam sa budućim mužem ! 😉

0 komentari:

Objavi komentar