subota, 29. srpnja 2017.

Imam 19 godina. Dve godine sam zaljubljena u jednog momka. Koji je dve godine stariji od mn. Naravno, nisam imala hrabrosti da mu to kazem. Drugarica mu je sve rekla. On je rekao drugarici da ....






Imam 19 godina. Dve godine sam zaljubljena u jednog momka. Koji je dve godine stariji od mn. Naravno, nisam imala hrabrosti da mu to kazem. Drugarica mu je sve rekla. On je rekao drugarici da bi se*s pa vezu sa mnom. Kada sam to čula obukla sam crne prozirne tangice, zatim počela oblačiti crne helanke koje mi se urezuju u pi*ku. Pozvala ga da izadjemo na pice i bilo sve super, ali na zalost jos nista sto bi trebalo. Drugarica meni posle dva dana govori da je rekao da nece da ima nesto s mnom jer sam mladja od njega.




Kad sam to cula srusio svet…Ne zbog toga sto nece da ima nesta s mnom,vec zbog toga sto sam shvatila u kakvu sam budalu bila zaljubljena. Sad me blam…Ja sam mu napisala poruku da se zavrsilo nase prijateljstvo i sve. On kao u cudu pito zasto ja mu nisam odgovorila. Necu vise ni da ga pogledam. Ljudi koji su 10 godina stariji jedni od drugog se vole a on kao neki frajer nece da ima nesta s mnom jer sam mladja sve godine…

0 komentari:

Objavi komentar