nedjelja, 23. srpnja 2017.

Juče sam pročitao kako OTAC KREŠE MALU SNAJU, suprugu rođenog sina i pronašao sam se u cijeloj priči. Još kada sam kroz prozor vidio tatu i njegovog kuma kako u hladovini piju pivu moja sumnja je postala veća. U 6 sati sam otišao na posao, radim na benzinskoj pumpi i negdje oko 10 sam...



Juče sam pročitao kako OTAC KREŠE MALU SNAJU, suprugu rođenog sina i pronašao sam se u cijeloj priči. Još kada sam kroz prozor vidio tatu i njegovog kuma kako u hladovini piju pivu moja sumnja je postala veća. U 6 sati sam otišao na posao, radim na benzinskoj pumpi i negdje oko 10 sam zamolio šefa da me pusti da odem na brzinu do kuće.




 Pustio me, a kada sam došao zatekao sam automobil tatinog kuma koji je i dalje bio ispred kuće. Nije mi bilo dobro, polako sam ušao u kuću i tada sam čuo moju suprugu kako se tušira u kupatilu. Otišao sam do prozora i vidio tatu i kuma već dobro pijane kako i dalje sjede ispod grožđa i piju. Tada sam shvatio da sam cijeli dan bio u zabludi, bez razloga, bilo mi je krivo na mene što sam ikako posumnjao i u poštenje moje supruge, ali i u rođenog tatu, samo zato što se po godinama uklapamo u onu ispovijest od juče.




U tom trenutku je izašla moja supruga iz kupatila i kada me vidjela šokirala se, prvo pomislila da je neki provalnik… slagao sam joj da sam zaboravio neke ključeve i otišao nazad na posao. Evo malo prije došao sa posla i od sreće ne mogu da spavam, na sreću moja supruga i moj tata su “čisti”, ali kada pomislim da neko poput mene zaista prolazi ono što samja juče mislio da se meni dešava, vjerujte tjera me na povraćanje od muke 🙁

0 komentari:

Objavi komentar