srijeda, 19. srpnja 2017.

Moja mama i moj muž rade u istoj firmi, bukvalno dijele jednu kancelariju. Rijetko kada idem kod njih jer je privatna firma i nije baš dozvoljeno da se ulazi kada ko želi. Juče sam bez ikakve najave otišla kod njih i kada sam ušla vidjela sam mog muža kako sjedi, sam, presretna jer nema mame ....





Moja mama i moj muž rade u istoj firmi, bukvalno dijele jednu kancelariju. Rijetko kada idem kod njih jer je privatna firma i nije baš dozvoljeno da se ulazi kada ko želi. Juče sam bez ikakve najave otišla kod njih i kada sam ušla vidjela sam mog muža kako sjedi, sam, presretna jer nema mame potrčala sam da ga poljubim, ali kada sam došla do njega imala sam šta i da vidim. Moj muž svučenih pantalona sjedi, a ispod stola moja ROĐENA MAMA, to što sam osjetila ne bih voljela da iko osjeti. Cijeli svijet se srušio. Bez riječi sam samo izašla iz kancelarije. Nisam se vraćala kući noć sam provela kod tetke.



Ne znam šta da radim, nikome ovo nisam još ispričala, čak ni tetki, jednostavno me sramota, sramote me da me moj muž vara sa ženom koja je skoro 30 godina starija od mene, ženom koja je uz to moja rođena mama, sramota me kakvu mamu imam. Na kraju najviše me muči ukoliko otkrijem ovu groznu istinu povrijedila bih tatu koji moju mamu prosto obožava. Milion stvari mi prolazi kroz glavu, svarno ne znam da li je bolje da nastavim da živim sa ovom groznom istinom i tako samo ja patim ili da je svima ispričam i povrijedim tako i one nedužne osobe u svemu ovom, poput mog tate :(.

0 komentari:

Objavi komentar