nedjelja, 23. srpnja 2017.

Moji roditelji su se razveli kada sam imala nepune 2 godine, dve godine sam sa mamom i babom živela kod babe u kući i ona je morala da je proda. Pošto nismo imali gde, mamina drugarica nam je ....





Moji roditelji su se razveli kada sam imala nepune 2 godine, dve godine sam sa mamom i babom živela kod babe u kući i ona je morala da je proda. Pošto nismo imali gde, mamina drugarica nam je rekla da njeni rođaci sutra idu u Nemačku i moramo doći u toliko i toliko sati da uzmemo ključeve i da se upoznamo. Oni žive u Nemačkoj 30 godina, kuća stoji prazna, a oni dolaze jednom godišnje i ostanu po mesec dana.




Rekli su nam samo da plaćamo račune, a da ne moramo kiriju. Oni su predivni kao i njiova deca. Kad su ovde, koriste dve svoje sobe (kuća je velika) i ponašaju se kao da smo porodica, nema nikakve razlike. Danas, posle 11 godina, gazdarica mi je rekla:˝Ti ćeš da se udaš iz ove kuće.˝ Tolko su me obradavoli.... zzar ima jos dobrih ljudi....

0 komentari:

Objavi komentar