subota, 22. srpnja 2017.

Osećam se ponizeno i jeftino … Zaljubila sam se u ujkinog brata, i mislila da i on isto oseća prema meni, bio je divan, posvecivao mi paznju, vreme… Mislila sam da mu je stalo do mene pa smo kroz ....





Osećam se ponizeno i jeftino … Zaljubila sam se u ujkinog brata, i mislila da i on isto oseća prema meni, bio je divan, posvecivao mi paznju, vreme… Mislila sam da mu je stalo do mene pa smo kroz neko vreme i spavali, terao me na anal kako ne bi zatrudnela. Nakon toga mi se vise nikad nije javio…



Ujka mi rekao da radio u jednom kaficu i nakon toga sam dolazila u kafic, ali on se ponasao kao da smo stranci, kao da se nikad nismo znali i kao da nikad nista nismo imali… Malo posle toga sam saznala da ima devojku i da sa mnom nije hteo da bude jer sam ja mladja od njega 10 godina a on zeli ozbiljnu vezu i da se zeni, a ja sam premlada za to… Proslo je 2 godine od toga, ja sam sad u vezi 7 meseci i srećna sam, a on nakon dve godine,poslao mi zahtjev… I dalje ima devojku.

0 komentari:

Objavi komentar