srijeda, 19. srpnja 2017.

Prošle su nedelje, mog druga a samim tim ni njegovu zenu, nisam video ni čuo… Sve do jednog popodneva kad mi je stigao sms da svratim na kafu. Malo mi je bilo neprijatno ali reših da odem… Drug me dočeka sa osmehom odmah ponudi pivom, i krenula je standardna priča… Ona je sve vreme....



Prošle su nedelje, mog druga a samim tim ni njegovu zenu, nisam video ni čuo… Sve do jednog popodneva kad mi je stigao sms da svratim na kafu. Malo mi je bilo neprijatno ali reših da odem…
Drug me dočeka sa osmehom odmah ponudi pivom, i krenula je standardna priča… Ona je sve vreme ćutala, mrštila se i uglavnom zaokupljena detetom, nije ni obraćala pažnju na nas… jedno, drugo, peto pivo i ja i drug se, bogami, napismo… on predloži ćevape da zamezimo malo. Ona mu reče da se on prošeta do obližnje kafane i otrezni malo a ona će sa mnom da ostane i popriča za jednu njenu drugaricu…



Kako je on izašao ona brže-bolje stavi dete u krevetac, sede pored mene: – Stoko, jel’ znaš da napravio si ku*** od mene…?
– Šta je tebi… zašto?
– Meni je moj suprug bio sasvim dovoljan u svemu a od onog dana samo mi je u glavi tvoja kur**na koju i nisam osetila.
– A to bi ti, da je osetiš?
– Marš bre stoko ku*ata… – I opali mi jaku šamarčinu. Naginjem se ka njoj i poljubim je u usta… odmah je prihvatila poljubac…
Dok se ljubimo ležem preko nje, skidam šorts, povlačim joj tanku letnju haljinicu ispod koje nije imala gaćice…
Zabijam se odmah jako u nju…: – Aaaa, poolako s tom kur***ooom – šapuće mi na uvo…
Ne marim za to, znam da treba da je poje*em jako… hladna Sanja ustvari čezne za dobrom je*ačinom sa strane pa makar to bio i drug njenog muža… Stavljam joj noge na ramena kako bih što dublje ušao u nju… jednom rukom kidam dugmiće na haljini i ispadaju joj bele otekle grudi sa ukrućenim dojkama… Spuštam glavu i počinem da joj sis*m bra*avicu u isto vreme ubrzavam tempo i nabijam ku*ac što jače u nju…
– …Aaaa… Stokooo… Šta mi radiš tom kur*inooom…
Nisam mogao više da izdržim… kvarno, bezobrazno i bez najave počeo sam da svr*avam u nju…
– Tiii siiii luuud… aaaa… kaaakooo mi je lepoooo… puniii me ko ku*vuuu…
Zadihan ležim preko nje, osećam kako mi i dalje pi*kom stiska već mlitavi ku*ac i ljubi po licu… Sve to prekida dečiji plač iz kreveca…
Ona ustaje i odlazi do deteta…
Ležim na trosedu i posmatram je kako nagužena nad krevecem umiruje dete… Prizor je fenomenalan… Zgodna Sanja o kojoj nisam ni pomišljao sada je tu na par metara od mene, gola, na*užena a niz butine joj curi spe*ma…
Ponovo mi se digao i počinjem da ga dr*am na taj prizor… Umirila je dete a ja joj polako prilazim, hvatam za kosu i počinjem da ljubim… Dignuti ku*ac… Onako stojeći počinjem da ga trljam o njenu umazanu sp*rmom ribicu…




– Nemoj, vratiće se… dođi sutra.
To me iritira. Na pamet mi je pala pomisao kako mi se drug žalio da mu Sanja ne puši ku**c pod izgovorom „da joj je to grozno”…
Hvatam je za vrat i nabijam uza zid, ona ne sluteći šta mi je u glavi hvata me za ku**c i d**a ga stiskajući ga jako i vidno na*aljena…
Spuštam je nadole i prislanjam ku**c na njena usta…
– Nemoj, ja to ne radim…
Nabijam joj ga bez obzira… ona čuči naslonjena leđima na zid i gleda me odozdo pravo u oči… Ja se šakama naslanjam na zid i počinjem bukvalno da je je*em u usta
Ku**c mi je utrnuo a ja joj ga sve duble nabijam… Otvaram oči i vidim je da me i dalje glada samo što jednom rukom dr*a ri*icu a drugom stiska bra*avicu iz koje pomalo curi mleko… To mi je bilo dovoljno da ponovo svr**m bez najave i u usta…
– Mmmmmmmm… – mumlala je sad već držeći me za ku**c i sisajući g*avić sa željom da izvuče iz njega i zadnju kap sp**me…
Bacam se na sofu… gledam je kako sad sedi na du**tu leđima naslonjena na zid raširenih nogu… Ribica joj se sija od sokova i spe*me… Usta su joj crvena i vlažna od pu*enja a pogled u mene zadovoljan…
– Ako ovako nastaviš, razvešćeš me…
Bilo je toga još ali drugom prilikom.

0 komentari:

Objavi komentar