subota, 29. srpnja 2017.

U braku sam, muz radi kao nocni strazar. Planiramo dete, ali stalno uzimam pilule krisom jer ja sam mlada i treba mi muskarac. Bilo mi je strašno dosadno pa sam poslala poruku komsiji. Ništa mi nije ...





U braku sam, muz radi kao nocni strazar. Planiramo dete, ali stalno uzimam pilule krisom jer ja sam mlada i treba mi muskarac. Bilo mi je strašno dosadno pa sam poslala poruku komsiji. Ništa mi nije trebalo, samo malo pažnje, čak ni flert. onda je on slikao onu stvar i poslao u inbox, i u tom razgovoru krenem ja da ga zezam kako je mali za mene iako ima bas veliki.



 Prozivao me, govorio kako će me je*ati… sve sam radila namerno, protiv njega… onda ujutru kad sam krenula za hleba… muz se nije vratio sa nocne smene. Komsija me sacekao kod ulazna vrata scepao otpozadi i krenuo da se nabija bas sam tog momenta prsla, scepala sam ga za ruku i odvukla unutra. Raskopcala ga, gurnula na krevetu i krenula vesto da mesam kukovima. Onda sam se nasadila i krenula da se nabijam. Uto cujem da se otvaraju kucna vrata i brzo sam oterala komsiju kroz prozor.

0 komentari:

Objavi komentar