utorak, 18. srpnja 2017.

Upoznali smo se prije 12 godina, bili smo klinci. Oboje slična sudbina. Medjutim, postojala je ta neka kemija između nas, ali nisam imala hrabrosti da budem s njim. Nedavno vozim na posao u drugi grad .....





Upoznali smo se prije 12 godina, bili smo klinci. Oboje slična sudbina. Medjutim, postojala je ta neka kemija između nas, ali nisam imala hrabrosti da budem s njim. Nedavno vozim na posao u drugi grad 50 min vožnje, on stoji na autobusnoj stanici. Stanem da ga povezem, nismo se vidjeli sedam godina. Osjetila sam miris alkohola i cigareta čim je sjeo u auto. Znam da pije previše, a i sve druge supstance nisu mu strane.



 Pretresli smo sve priče iz prošlosti, smijali se i zezali i tad je na radiu počela da svira ona pjesma. Ista koju mi je poslao nekad davno. Naša pjesma, iako mi nismo nikad postojali. Ušutio je i ja sam. Vožnja je završila, zahvalio se i izašao iz auta. Znam da sam izabrala dobar put. Imam obitelj i sretna sam, on se nikad ne bi promjenio zato i je prošlost.

0 komentari:

Objavi komentar