četvrtak, 20. srpnja 2017.

Zajedno smo osam godina. U braku smo i imamo jedno dete. Nakon porodjaja zbog obaveza oko deteta, kuce, fakulteta, dobijem poremecaj hormona i ugojim se. Godinu dana sam pricala sama sebi ....





Zajedno smo osam godina. U braku smo i imamo jedno dete. Nakon porodjaja zbog obaveza oko deteta, kuce, fakulteta, dobijem poremecaj hormona i ugojim se. Godinu dana sam pricala sama sebi da sam lepa tako, dok nije doslo do toga da su mi gace bukvalno bile male. Sad sam krenula na dijetu i vezbam. A moj muz, umesto da me podrzi, stalno mi govori kako sam njemu lepa takva i da to vezbam sigurno zato sto hocu drugog da nadjem. O, gluposti. Umesto da me podrzi, on me jos i nervira. Verujte da mi posle njega i deteta, ne trebaju drugi problemi kao sto je varanje i neko drugi, al eto, samo njegov mozak to moze da umisli.



0 komentari:

Objavi komentar