nedjelja, 6. kolovoza 2017.

Bankarka mi umjesto 10 na lični račun uplatila 100 eura…Juče sam bila u banci da sinu pošaljem 10 eura, zafalilo mu za neku knjigu. Nikada veću gužvu nisam vidjela, dijasporaca na sve strane. Skor sat vremena sam čekala, a kada sam došla kući sin me nazvao i pitao zašto sam mu poslala 100 eura i.....








Bankarka mi umjesto 10 na lični račun uplatila 100 eura…Juče sam bila u banci da sinu pošaljem 10 eura, zafalilo mu za neku knjigu. Nikada veću gužvu nisam vidjela, dijasporaca na sve strane. Skor sat vremena sam čekala, a kada sam došla kući sin me nazvao i pitao zašto sam mu poslala 100 eura i odakle mi toliki novac, jer zna da jedva preživljavamo. Rekla sam mu da nisam, a on mi je poslao fotku izvještaja. Odma mi je bilo jasno da je bankarka u brzini pogriješila. Iako je vani preko 40 spremila sam se i ponovo otišla u banku. Međutim kada sam toj bankarki rekla da mi je više uplatila nego je trebala, drsko mi je odgovrorila da to nije moguće… pokušala sam da je ubijedim ali džaba.





Vratila sam se kući a onda nekih pola sata kasnije ta bankarka me pozvala na mobitel i prvo mi se izvinula jer je bila drska i arogantna, a onda je rekla da zna da je uplatila više, ali nije željela da prizna pred šefom da je pogriješila i da će od sebe da namiri manjak. Sirotinja samo, ali nikada nam tuđe pare nisu trebale, ponovo sam se spremila i 10 minuta prije zatvaranja banke ponovo otišla. Sačekala sam da se banka zatovri u parku preko puta i kada je ta bankarka izašla prišla sam joj i kada je bila sama dala joj njenih 90 eura… Žena nije mogla da vjeruje, zahvalila mi se i rekla da sebi ostavim 40 eura jer sam zbog nje po ovoj vrućini dolazila već 2 puta.

0 komentari:

Objavi komentar