srijeda, 16. kolovoza 2017.

Imam veliki problem imam decka kojeg obozavam kao svoj zivot, finansira me, brine o meni stariji je pa moram da krijem vezu, obozavam kad mi lize macu dozivim orgazam i to me vezalo za njega.





Imam veliki problem imam decka kojeg obozavam kao svoj zivot, finansira me, brine o meni stariji je pa moram da krijem vezu, obozavam kad mi lize macu dozivim orgazam i to me vezalo za njega. Jednom sam sa njim raskinula zbog drugog decka jer je bio mladji, razocarala sam se u njega kad mu se spustio u toku odnosa. On je dosta stariji od mene i otac mi je rekao da raskinem sa njim a i cula sam price da taj decko nije citav bas i da nema prijatelje upravo zbog toga i da ga niko ne voli niti gotivii, kada sam sa tim deckom raskinula on mi je pricao da ce da se ubije itd…




 I zvao me je svaki dan i ja sam opet krenula da se zabavljam sa tim deckom kojeg obozavam i opet Krijem vezu, upisala sam ove godine srednju u gradu u kojem zivi taj decko kog volim ali taj koji me smara upisao je visu u tom gradu i sada se plasim sta taj decko moze da uradi da me ne presretne negde, al ako me vidi sa sadašnjim deckom moze da nas slika i da prijavi tog mog dečka jer sam maloletna ili da me ucenjuje. Sta raditi a ne zelim da se premestim u drugu skolu?

0 komentari:

Objavi komentar