nedjelja, 6. kolovoza 2017.

Juce na bazenu sam upoznala jednog momka sa kojim sam se sve vreme gledala i sve vreme mi je bio u glavi dok sam bila naslonjena na bazenu iznenada mi je prisao otpozadi dovoljno blizu da osetim ....




Juce na bazenu sam upoznala jednog momka sa kojim sam se sve vreme gledala i sve vreme mi je bio u glavi dok sam bila naslonjena na bazenu iznenada mi je prisao otpozadi dovoljno blizu da osetim ONU STVAR u gacama, odmah sam se zaledila, pitao me kako se zovem odgovorila sam uplasenim glasom…. okrenula sam se prema njemu. Pricao je sa mnom i celo vreme pokusavao da se uvuce medju mojim nogama. On je vaterpolista. Imao je smedju kosu koja vuce na plavo. Mislim da je imao smeđe oci, nisam sigurna. Kada sam isla da jedem bio je tu sa trenerom i svojim klubom, koliko sam shvatila. Molim te ako se prepoznas ostavi komentar ili nesto da te mogu kontaktirat.. Ne izlazis mi iz glavee



0 komentari:

Objavi komentar