četvrtak, 17. kolovoza 2017.

Moji roditelji digli kredit da bih krenula na magistarski studij, a ja ga ne zavrsavam. A sto im ne mogu reci pravi razlog a to je da me profesor uzasno spopada kad dodjem na konsultacije zadnji put ....





Moji roditelji digli kredit da bih krenula na magistarski studij, a ja ga ne zavrsavam. A sto im ne mogu reci pravi razlog a to je da me profesor uzasno spopada kad dodjem na konsultacije zadnji put sam ga morala jako odgurnuti jer me stisnuo za zadnjicu i povukao sebi da me poljubi on je odletio na drugu stranu i ja sam morala pobeci. Boli me sto mi se decko takodje razocarao u mene radi magistarskog, iako sam mu par puta priznala sta je u pitanju, misli da foliram kako ne bih ucila. Ja cu sigurno zaraditi novac na neki posten nacin i vratiti svojim roditeljima sve ono sto su oni ulozili u magistarski od kog sam radi debila koji radi na fakultetu odustala.


0 komentari:

Objavi komentar