nedjelja, 13. kolovoza 2017.

Muvam devojku neko vreme i ona pristane na tu igru. Kad je igra bila pri kraju i već sve gotovo, ona mi kaže kao ima strahove neke od vezivanja? Koji đavo ulazite u igru ako ne želite da je završite? Pa ....







Muvam devojku neko vreme i ona pristane na tu igru. Kad je igra bila pri kraju i već sve gotovo, ona mi kaže kao ima strahove neke od vezivanja? Koji đavo ulazite u igru ako ne želite da je završite? Pa ta lažna nada boli 10x više nego da dobijem korpu odmah. Kad dobijem korpu bar znam na čemu sam i ne ljutim se niti sam tužan. A ovo me razbija, molim sve devojke da to ne rade. Stičete tako lošu reputaciju, ko da vam priđe kada ste zavlačili par njih pa se pročuje?




 Naravno svako će se plašiti da ne bude izmanipulisan. Takođe važi i za momke, ako već započnete igru muvanja pa brate i završite je. I onda kao momci ne valjaju i patite za divnim trenutcima a kada vam to neko priušti onda ga zavlačite. Ne hejtujem nikoga ali to mi je jako jadno i glupo. Znam šta želim od života i mrzim kad mi neko oduzima vreme na ništa. To mi se sa lažnim nadama dešava već treći put i svaki put ja povlačim sve deblji kraj..

0 komentari:

Objavi komentar