utorak, 24. listopada 2017.

Moj prijatelj zivi siromasno, porad siromastva ima zenu koja je bomba kad je vidim dize mi se… Proslog meseca razbolelo joj se dete nisu imali para za autobus pa me licno ona zamolila da ih ........




Moj prijatelj zivi siromasno, porad siromastva ima zenu koja je bomba kad je vidim dize mi se… Proslog meseca razbolelo joj se dete nisu imali para za autobus pa me licno ona zamolila da ih odvezem.



Sedela je na suvozacevo mesto sva utegnuta i doterana, jedva sam cekao priliku da je probam… tog dana upoznali smo se bolje nego ikada, pruzio sam joj pomoc i poverenje samo da je dobijem u krevetu. Zavrsili smo pregled sa detetom, posle toga otisli u piceriju na burek. Rekla kad dodje kuci da ce mi javiti kako je detetu. Tako je i bilo. Negde oko osam uvece javila mi se na fejsu, rekla da je sa detetom sve u redu. Rekla da sa njom nesto nije u redu da hitno trebam da dodjem.




Brzo sam otisao… kada sam stigao, docekala me u spavaćici, rekla da joj moram pruziti masazu ako mi je stalo do njenog zdravlja. Tu noć imali smo vatreni se*s po celoj kuci, za jednu noc probali smo sve postojece i nepostojece poze… posle toga bili smo umorni i odvaljeni od se*sa… Ona je starija koju godinu od mene, s*x nam je odlican iz dana u dan sve bolji, ali kada nismo zajedno, previse igra igrice. Sve to me polako ali sigurno odbija, i ja nemam drugih opcija nego da odustanem od svega jer znam da ima muza. Krivo mi je, ali sebe gaziti necu.

0 komentari:

Objavi komentar