nedjelja, 29. listopada 2017.

Muž sa kojim sam 10 godina u braku, mene i našu decu je zamenio kafanom, odlaženjem po par dana od kuće ne javljajući se i uz sav moj trud da ostavi pice neće odustati. Ja sam se osecala kao ............






Muž sa kojim sam 10 godina u braku, mene i našu decu je zamenio kafanom, odlaženjem po par dana od kuće ne javljajući se i uz sav moj trud da ostavi pice neće odustati. Ja sam se osecala kao samohrana majka bez dinara u dzepu. Zivim sa decom i svekarom on se brine da nam obezbedi hleb.





Letos kada sam oblacila kratke haljine svekar je zavirivao i gledao mi noge. Jednom kada sam zalivala bastu videla sam svekrva kako se samozadovoljava iza supe, na moju srecu nije me video, ko zna sta bi bilo da me video… svekar se ponase prema meni kao prema zeni kada bi moj muz bio upola kao moj svekar brak bi nam cvetao. Sto se tice mog odnosa sa svekarom planiram da ga zavedem ne mogu da zivim zivotom u kome nema se*sa. Zagorela sam…

0 komentari:

Objavi komentar