subota, 28. listopada 2017.

Oduvijek sam glumio nekakvog muškarčinu, jako rano izgubio nevinost i od tada glumio pravu zvijer u krevetu, sve do prije par sedmica. Upoznao sam djevojku koja je opsjednuta se*om i divlja zvijer .......








Oduvijek sam glumio nekakvog muškarčinu, jako rano izgubio nevinost i od tada glumio pravu zvijer u krevetu, sve do prije par sedmica. Upoznao sam djevojku koja je opsjednuta se*om i divlja zvijer je. Mjesec dana sam, poslije ručka, svaki dan, na njoj radio kao veliki crnac. Za tih mjesec dana sam smršao šest kilograma i već hodam kao patka.Ono najgore je uslijedilo kada je majka pomislila kako se drogiram i počela da pravi problem zbog panike.






 Morao sam odnijeti krv na analizu i donijeti joj rezultate kako bih joj dokazao da sam čist od droge. Kada sam se do te mjere iscrpio, ostavio sam tu djevojku, a ona se meni u inat smuvala s najboljim drugom. Da zna samo kako mi se ni najmanje nije osvetila, nego mi samo olakšala. Nakon samo nekoliko dana i moj drug ju je ostavio i došao mi i čestitao jer sam uspio da izdržim mjesec dana. Koja zvijer od žene… Nisam znao ni da postoji takva.

0 komentari:

Objavi komentar