nedjelja, 29. listopada 2017.

Rodjaka od najboljeg drugara navaljuje da se kre*nemo, i ja normalno kuliram zbog zene… a iskreno izgleda odlicno privlaci me ali ne smem zbog zene, jer ako drug sazna da sam spavao sa njegovom ......






Rodjaka od najboljeg drugara navaljuje da se kre*nemo, i ja normalno kuliram zbog zene… a iskreno izgleda odlicno privlaci me ali ne smem zbog zene, jer ako drug sazna da sam spavao sa njegovom rodjakom trazice od mene zauzvrat da spava sa mojom zenom. Iskreno, ne bih to. Inace, zajebavao sam rodjaku sa laznog profila slala mi vrele fotografije, iskreno izgleda bolje od moje zene.




Dopisujemo se svako vece kada zena zaspi imam neopisivu zelju da izadjem u sred noci da se vidim sa njom. Koliko me lozi dopisivanje sa njom na kraju cu da pristanem da se kre*nemo ako kaze mom drugu svi ce da saznaju za njene vrele fotografije…

0 komentari:

Objavi komentar