nedjelja, 29. listopada 2017.

Tek nam je bilo 3 meseca veze kada sam izgubila nevinost sa njim i igrom slučaja on upozna moje roditelje i oni ga pozovu na kavu. Mene je bilo malo sram da on dođe kod nas kući jer moja kuća je u.....




Tek nam je bilo 3 meseca veze kada sam izgubila nevinost sa njim i igrom slučaja on upozna moje roditelje i oni ga pozovu na kavu. Mene je bilo malo sram da on dođe kod nas kući jer moja kuća je u jako lošem stanju, od rupa u stropu, fasade koja otpada pa sve do vlage i propuha kod prozora. Par dana poslije te kave on mene pita jel može on o svom trošku da nam malo sredi kuću, meni je to bilo izrazito glupo ali uz njegovo insistiranje mi jedva pristanemo jer ipak nemamo puno izbora.





 Ljudi moji on je doveo čovjeka za kojeg radi i njih dvojica su nama stavili izolaciju i novi strop, nove zidove, nove pločice i zakrpali sve prozore, okrečili sve i stavili nova svjetla. Kad su moji roditelji i sestre to vidjeli počeli su svi plakati i nismo mogli vjerovati da je moguće da naša kuća tako dobro izgleda. Taj čovjek je ljudina i definitivno ću se udati za njega, ni jedan mu nije do koljena.

0 komentari:

Objavi komentar