nedjelja, 29. listopada 2017.

Uvijek sam imala tu strah od ginekologa i ginekološkog pregleda, a naručito danas jer su većinom muškarci ginekolozi, a ja sam nekako konzervativna i baš mi teško pada da se skidam pred .....




Uvijek sam imala tu strah od ginekologa i ginekološkog pregleda, a naručito danas jer su većinom muškarci ginekolozi, a ja sam nekako konzervativna i baš mi teško pada da se skidam pred nepoznatim muškarcima. Na moju veliku nesreću u mom gradu nije bilo izbora, ni jedne žene ginekologa i morala sam se najaviti u susjedni grad na pregled.





I tako odem tamo, udjem u ordinaciju i vidim neki stariji tip, kratko ošišan, sjedi i ne progovara ništa. Iznenadila sam se, šokirana, upitala ga odma: ” A GDJE JE OVDE DOKTORICA, JA IMAM KOD NJE ZAKAZANO”, ustade odma i onako drsko mi odbrusi: “IZVINI GOSPODJO, ALI NE DOZVOLJAVAM DA MI SE TEK TAKO OBRAĆATE, TO ŠTO SAM MUŠKASTA NE MORA DA ZNAČI DA NISAM ŽENSKO, RASPREMI SE I SJEDI TU DOK TE NISAM IZBACILA SAD ODMA IZ ORDINACIJE.





PROČITAJTE:  ISPOVEST: Udata sam, se*sualni zivot nemam otkako sam rodila divnu cerkicu...
Hoću samo da kažem da se djevojke ne trebaju brinuti i ne treba ih biti sramota od pregleda, jer postoji milion drugih načina da se osramotiti i da budete postidjeni na ovakav način kao ja. Ne dozvolite da zbog nekih glupih razloga vaše zdravlje trpi i dovedete se u neku bezizlaznu situaciju…

0 komentari:

Objavi komentar