subota, 4. studenoga 2017.

Devojka se ispoveda svešteniku: -Puno sam grešila, oče!..........






Devojka se ispoveda svešteniku:

-Puno sam grešila, oče!

-Reci šta te muči, kćeri moja.

-Pa, ljubila sam se sa momkom...

Sveštenik pogleda u svoju knjigu i reče:





-Izmoli 10 molitvi i biće sve u redu.

-Ali, oče...Mi smo se i seksali...

Sveštenik opet otvori knjigu, potraži i na kraju nađe pa presudi:

-To je već malo teži slučaj, ali izmoli 100 molitvi i biće ti oprošteno.

-Znate, ovaj, ne znam kako da kažem...Ja sam mu tom prilikom i popušila!





Sveštenik ponovo otvara knjigu, lista, traži i kako ništa nije našao, upita kolegu koji je ispovedao pored njega:

-Je li, je l' se ti sećaš koliko smo dali onoj ženskoj za pušenje prošle nedelje?

Ovaj odgovara:

-Po 30 evra svaki.

0 komentari:

Objavi komentar