nedjelja, 12. studenoga 2017.

Lezbijka sam, imam 18 godina i obozavam da lizem… Zaljubila sam se u jednu curu koja mi se povjerila da je takodjer lezbijka, ali ona to ne zna. Ona je kratko osisana i bas izgleda pomalo kao .....







Lezbijka sam, imam 18 godina i obozavam da lizem… Zaljubila sam se u jednu curu koja mi se povjerila da je takodjer lezbijka, ali ona to ne zna. Ona je kratko osisana i bas izgleda pomalo kao decko. Sve na njoj me privlaci i ne mogu prestati razmisljati o njoj. Postoji problem… bojim se da ce me drustvo osuditi jer sam imala decka(probala sam) i nije funkcioniralo jer jednostavno nisam mogla zavoljeti nekog suprotnog spola. Odlucila sam prestati bjezati od sebe i priznala sam si tko sam. Medjutim, ta cinjenica koju nosim sa sobom povrijedila bi moje roditelje te se bojim da bih ostala nekako odbacena od drustva.




Bojim se otkriti svoju seksualnu orijentaciju i cijelo se vrijeme i dalje pravim da sam nesto sto zapravo nisam. Nisam htjela ovo. Nisam ovo trazila. Ljubav boli i mene. Tko god oko mene spominje homoseksualce uvijek ih se negativno opisuje kao da teroriziraju svijet sa svojim paradama da ih treba zatuc i tako dalje. Bojim se kako dalje. Bojim se da cu u ovom drustvu izgubiti sebe!

0 komentari:

Objavi komentar