nedjelja, 5. studenoga 2017.

Oduvijek sam bila pristojna i moralna djevojka. Pazila sto radim, kako se ponasam, kako se oblacim. Do 25-e godine nikad s ni jednim deckom nisam imala nista, jer sam htjela “onog pravog”, koji ce me ......






Oduvijek sam bila pristojna i moralna djevojka. Pazila sto radim, kako se ponasam, kako se oblacim. Do 25-e godine nikad s ni jednim deckom nisam imala nista, jer sam htjela “onog pravog”, koji ce me znati cijeniti i postovati i biti ponosan sto ima djevojku poput mene, jer budimo realni, takvu poput mene bilo je tesko naci. Onda se pojavio on. Nije mu dugo trebalo da me zavede, bio je prvi s kojim sam spavala, svoj zivot bila sam spremna promjeniti zbog njega, doci k njemu na selo, raditi na poljoprivredi od jutra do mraka, a sve to da njemu olaksam i da zajedno stvaramo zivot.





A on….varao me sa zenom najboljeg frenda. Kad sam saznala, svijet mi se srusio, dugo mi je trebalo da se oporavim. A ona dobra, pristojna i moralna djevojka zauvijek je nestala. Muskarce koristim samo za sex, vezu s ni jednim ne zelim, a svaki koji se zaljubi u mene, taj samo pati. Dakle momci, ako zelite od dobrih cura napraviti bezosjecajne kucke, varajte, samo naprijed.

0 komentari:

Objavi komentar