petak, 3. studenoga 2017.

Preksinoc dok sam bila s deckom i drustvom obucena u minicu sa izrazenim atributima i vani mi je prisao jedan decko da se upoznamo. Nije bas direktno za stol vec me je gledao, odmeravao od glave ......







Preksinoc dok sam bila s deckom i drustvom obucena u minicu sa izrazenim atributima i vani mi je prisao jedan decko da se upoznamo. Nije bas direktno za stol vec me je gledao, odmeravao od glave do pete pa je u prolazu pruzio i rekao da se zove Antonio. Kad je vidio moj decko to koji je inace ono nabildan i te stvari fura odmah su on i njegovo drustvo posli prema njemu vjerujem da ga istuku. Lik je shvatio sta se desava i poljubio me u obraz i istrcao ih kluba ! Ahahaha !





Decko je psovao,rikao,trazio ga da ga istuce,ali meni je nekako slatko bilo to i impresivno od decka koji se usudio na takvo nesto. Jednostavno volim muskarce s petljom i koji su nepredvidljivi. 🙂

0 komentari:

Objavi komentar