ponedjeljak, 5. veljače 2018.

Ja sam b**eksualac. Obožavam se*s sa ženama, a isto toliko ga volim i ja muškarcima. To me koči da budem u nekoj ozbiljnijoj vezi sa ženom (smatram da je to prirodnije). Imam 32 godine i volim da ....






Ja sam b**eksualac. Obožavam se*s sa ženama, a isto toliko ga volim i ja muškarcima. To me koči da budem u nekoj ozbiljnijoj vezi sa ženom (smatram da je to prirodnije). Imam 32 godine i volim da ga dajem i da ga primam i ne znam šta da radim, imam partnera koji dodje da prenoci kod mene, uzivam da spavam na bocnu stranu dok mi partner daje od pozadi, cesto znam od veceg bola da stenjem moja mama misli da se mi tucemo u sali zapravo tad uživam dok ona misli.




Ne znam kako da osnujem porodicu jednoga dana kada su mi muskarci u interesu, možda se do tad’ promenim, a možda se naprimam. Dok nisam probao se*s sa muskarcem nisam mogao da razumem devojke koje spavaju sa svakim… PODRŽAVAM IH

0 komentari:

Objavi komentar