ponedjeljak, 5. veljače 2018.

Majke mi, ja više ne znam šta da radim. Sumnjaju da imam PCOS (sindrom policističkih jajnika), a doktorka mi je utvrdila da imam problema sa nedostatkom T3 i T4 (hipotiroza). Po cele dane jedem ....






Majke mi, ja više ne znam šta da radim. Sumnjaju da imam PCOS (sindrom policističkih jajnika), a doktorka mi je utvrdila da imam problema sa nedostatkom T3 i T4 (hipotiroza). Po cele dane jedem kao pile, a izgledam k'o slon - imam 35 kg viška. Sva se pretvorih u krušku. Ne mogu više, hoću da smršam, hoću da jedem normalno, bez griže savesti, a pregled kod tirologa imam zakazan tek krajem maja. Ludim. Izbacih slatko, testo, rižu, krompir i opet ništa ne mršam.




Vežbam po sat vremena svako drugi dan jer više ne stignem, ujutru pijem jabukovo sirće na prazan stomak. Užasno sam široka u kukove, a kad mršam, mršam samo u gornji deo tela, znači nemam grudi nikako... Šta više da radim? A konstantno sam umorna, pa spavala 10 sati ili 5. Uz to imam problema sa aknama, glavoboljama, maljavošću, groznim pms-ovima i upadanjem u depresiju. Ima li neko neki savet, ko će čekati na maj? Pomagajte ljudi, k'o Boga vas molim!

0 komentari:

Objavi komentar