utorak, 18. srpnja 2017.

Čuvala mati kćer 18 godina i kad je ovoj bio rodjendan ova ti nju posavetuje: - Sad ću te pustiti, ali moraš pazit na neke stvari: Kad nadješ muškarca kao prvo mora biti štedljiv, kao drugo mora biti glup i kao treće mora biti nevin. .....





Čuvala mati kćer 18 godina i kad je ovoj bio rodjendan ova ti nju posavetuje:
- Sad ću te pustiti, ali moraš pazit na neke stvari: Kad nadješ muškarca kao prvo mora biti štedljiv, kao drugo mora biti glup i kao treće mora biti nevin.
Ode ti kćer i nema ti nje tri dana.  Vratila se sva usplahirena i veli:



- Mati našla sam ga. Odem ti ja u disko i pridje ti meni momak, uhvati me za ruku i u hotel. Umesto da uzme dvokrevetnu sobu on uzme jednokrevetnu znači, štedljiv je. Umesto da mi stavi jastuk pod glavu, on mi ga stavi pod guzicu, znaci glup je. Ali, mati, kad izvadi onu stvar, on nov u celofanu 'neotpakovan' - znači i nevin je...

0 komentari:

Objavi komentar