utorak, 18. srpnja 2017.

Dečko me je prevario nakon godinu dana veze. Počeo je da se druži sa nekom devojkom, a ja mu nisam branila, jer sam smatrala da je to okej jer i ja imam muške prijatelje. Nakon 2 nedelje njihovog ......




Dečko me je prevario nakon godinu dana veze. Počeo je da se druži sa nekom devojkom, a ja mu nisam branila, jer sam smatrala da je to okej jer i ja imam muške prijatelje. Nakon 2 nedelje njihovog poznatsva to je otišlo u neku krajnost i rekla sam mu da mi smeta, na šta je on odgovorio da će prestati. 4 dana nakon toga me je ostavio sa razlogom da želi da se iživi. Mesec dana smo bili razdvojeni, onda je došao i sve mi priznao.



Kako se poljubio s njom i da je zato raskinuo, jer ga je savest grizla i mislio je da to više nije to čim je mogao tako nešto da uradi. Molio me za oproštaj i ukazao mi na sve njegove greške tokom veze. Sad smo opet u vezi, evo prošlo je par meseci, on se stvarno i dalje trudi. A ja.. Kad sam s njim, super mi je, kad nisam s njim depresivna sam jer se prisećam svega i nije mi jasno kako je mogao to svesno (bio je trezan) da mi uradi. ? Oprostila sam mu jer sam se vodila time da ljudi greše.Neznam sta da radim. Kad god sam sama to me proganja. da li je samo bio  poljbac ili vise..... to me izludjuje

0 komentari:

Objavi komentar