petak, 14. srpnja 2017.

Na početku veze, prevarila sam dečka sa najboljim drugom jer nisam mislila da će ta veza potrajati, više sam ušla u tu vezu jer mi je trebao neko da prebolim bivšeg. Odlučili smo se drug i ja da nikom...






Na početku veze, prevarila sam dečka sa najboljim drugom jer nisam mislila da će ta veza potrajati, više sam ušla u tu vezu jer mi je trebao neko da prebolim bivšeg. Odlučili smo se drug i ja da nikom ne pričamo da smo spavali.Novi dečko mi je ubrzo pokazao da on misli ozbiljno, pa sam prevaru prećutala. Od tad je prošlo dve godine, ja sam njega toliko zavolela, jedini je koga zamišljam kao oca svoje dece, stalno sanjam o našem venčanju.




 No, drug se predomislio, shvatio je koliko je pogrešio i sve priznao mom dečku iako sam ga molila da to ne radi. Prošlo je eto par dana, dečko mi je jako potresen, izbacio me je iz svog stana i ne odgovara mi na pozive. Juče sam bila kod njega na poslu, molila ga da mi oprosti, ali rekao mi je da mora razmisliti, da me više ne gleda istim očima i onda pozvao obezbeđenje da me isteraju. Osećala sam se kao go*no. Ranije sam se uvek smejala na pomen reči 'karma', ali sada itekako verujem u nju.

0 komentari:

Objavi komentar