subota, 29. srpnja 2017.

Vodili smo ljubav u dubokoj vodi u Baošićima: Kad smo krenuli žešće, nešto mi je prišlo s leđa i puklo me…





Redakcija beogradskog portala Telegraf.rs nedavno je poslala poziv čitaocima da se jave sa svojim životnim ispovijestima, kako bi “olakšali svoju dušu” i kako bi, baš kao na forumima, u komentarima na objavljenoj ispovijesti mogli da vide šta drugi ljudi misle o njihovom izboru i da razmjenjuju mišljenja.  Ovo je ispovijest Roksande (33), čitateljice spomenutog portala.


“Prošlog ljeta sam imala seks u vodi, s dečkom. Bilo je jako nezgodno, Prvo, oboje smo imali frku od toga da nas neko ne vidi, jer je bilo dosta ljudi u vodi.

Ali u jednom momentu, u vrijeme ručka, voda se ispraznila i nas dvoje smo utrčali da plivamo i da probamo taj seks u vodi.




Prvo, jedva smo se namjestili, a išlo je teško. Voda je u suštini hladna i nikako ne možete da se lijepo opustite. Ali uspjeli smo.

I krenuli smo. Prvo polako, osvrćući se da nas neko ne primjeti.

Nije bilo nikog. I taman kad sam počela da uživam, osjetila sam da me mazi po listu.
A onda sam osjetila da me mazi po leđima iako mi je to u sekundi bilo čudno jer me držao za guzu u vodi.
U sljedećem momentu me nešto puklo po leđima. Na sekund sam imala utisak da smo se zaglavili!!!
Jedva smo se razdvojili, ja sam se okrenula i nisam vidjela ništa.
I on je gledao, ali nikog nije bilo. A onda, nakon minut, iz vode je izronio lik na metar od nas. Ronilac, hvata ježeve šta li.
Pretrnula sam.To je naš komšija u smještaju! Gledao me je kao da se ništa nije desilo, a onda se samo nasmješio i zaronio.





Mi smo počeli histerično da se smijemo, a meni je srce lupalo kao nikada.

Poslije smo ga viđali, a on me je uvijek odmjeravao kao da sam ne znam šta uradila. Jedne večeri, kad sam sama sjedila na terasi, prišao je i počeo da mi se nabacuje. Bila sam jako bijesna na sebe.

Čekajte, jel moguće da je to tolika egzotika, seks u vodi, da mi se neki nebitan čovjek nabacuje jer je vidio da imam seks. Na šta to liči?! Jesam li ja pogriješila što sam se opustila sa svojim dečkom, ne s ne znam kim…. Užas. Kako biste vi reagovali da primjetite nekog da ima seks u vodi? Da li biste ga pipali ili pustili da uživa???

Užas, i danas kad se sjetim tog manijaka, prođe me jeza, ko zna šta je radio pod vodom, možda je sve fotkao”,

prenosi Telegraf.

0 komentari:

Objavi komentar