subota, 29. srpnja 2017.

Jedan momak koga sam odbila da izađemo iako je bio stvarno uporan i šarmantan, duhovit (na kraju i previše uporan, muvao me je oko mesec dana aktivno) mi je rekao da sam uobražena...




Jedan momak koga sam odbila da izađemo iako je bio stvarno uporan i šarmantan, duhovit (na kraju i previše uporan, muvao me je oko mesec dana aktivno) mi je rekao da sam uobražena  sponzoruša. Odbila sam ga na kraju tako što sam mu rekla da neću biti sa njim jer on radi u prodavnici a ima 26god. Fakultet nema, živi sa svojima i to se neće promeniti dok su živi. Kroz priču se vidi da je njemu to dosta, da nema ambicija.



Rekla sam mu da nismo isti svet jer ja planiram da ostvarim dosta toga u životu. A što da ulazimo u vezu, ako znam da od toga nema ništa sa njim. Ne tražim naravno da mi muž bude milioner i da me finansira, ali ja uskoro završavam fakultet, prijavila sam se za master u Italiji, planiram da budem uspešna u svom poslu i da se ostvarim u tome. Da život provedem sa nekim ko ima ista shvatanja i ambicije. Ko će me gurati napred a neće misliti da je to ”bezveze”. Kao što rekoh, nismo isti svet i to je tako.

0 komentari:

Objavi komentar