srijeda, 9. kolovoza 2017.

Muž moje supruge je poginuo kada ja ona imala 26 godina. Kada smo se upoznali ona je imala 29, a ja 24 godine. Sve mi je ispričala na prvom sastanku, te mi je rekla da ona svog prvog muža nikada ......






Muž moje supruge je poginuo kada ja ona imala 26 godina. Kada smo se upoznali ona je imala 29, a ja 24 godine. Sve mi je ispričala na prvom sastanku, te mi je rekla da ona svog prvog muža nikada neće zaboraviti i da želi da joj dopustim da svakodnevno ide na grob njenog pokojnog muža. Toliko sam je volio da mi ništa nije smetalo, ni to što je udovica, ni to što ima dvoje djece ni to što je starija od mene 5 godina, da budem malo grub, TAJ NJEN BIVŠI MI JE NIJE MOGAO NIKAKO PREOTETI…



Vjenčali smo se, čak sam i ja sa njom išao na grob njenom pokojnom mužu, a onda nakon skoro 4 godine našeg braka, moja supruga je počela da zaboravlja tog bivšeg, sve rjeđe je išla na groblje i zadnjih godinu dana ne da mu više ne ide, već ga se ne sjeti po par mjeseci. Iskreno nešto tako sam i očekivao, daleko od očiju daleko od srca, vrijeme čini čuda, ali… vjerute da mi sada često bude žao tog njenog bivšeg i zadnji put sam je ja nagovorio da odemo i odnesemo buket cvijeća na njegov grob.

1 komentari:

  1. Dobrodošli ste pročitati moj susret s DR WALEOM, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam DR WALEA jer moja voljena žena želi da se razvedemo i ovo je blagoslovljeno nakon deset godina braka s troje divne djece, djevojčicom od sedam godina i dječakom od četiri godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molila da se vrati kući, ali ona je odbila, bila sam stvarno zbunjena pa sam tražila pomoć i tada Čitala sam o DR WALE-u kako je pomogao ženi da dobije vlastito dijete nakon osam godina braka bez djeteta, kontaktirala sam DR WALE-a objasnio mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što trebam učiniti i ja sam učinio kako mi je rečeno, dok ovo tipkam moja žena radi svoj uredski posao u dnevnoj sobi. Ako trebate pomoć istinskog duhovnog čovjeka, DR WALE je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši