srijeda, 25. listopada 2017.

Udala sam se i neocekivano upisala fakultet, presla sam da zivim u novi stan i imam novu cimerku, ona nije losa, malo previse prica i smara. Kada legnem da spavam ona dovede FRAJERA s kojim .....





Udala sam se i neocekivano upisala fakultet, presla sam da zivim u novi stan i imam novu cimerku, ona nije losa, malo previse prica i smara. Kada legnem da spavam ona dovede FRAJERA s kojim upraznjava se*s, ja ne mogu da ne gledam je jer me prosto zanima sta se desava u nasem stanu… preko dana glumi nevinasce kako ona ne bi mogla sa bilo kim da spava ali to mi ne smeta toliko, ono sto mi smeta jeste sto ona pojede svu hranu koju donosim, da imam para i da moji ne odvajaju od usta da bi meni slali to bi bilo jos i ok,





 ali oni mi kupe da imam za 2 nedelje hranu, da imam nesto slatko i moja majka ponekad i svekrva umesi nesto ili mi posalje da samo podgrejem, ali moja cimerka to pojede u roku od 2 dana i posle imam izbor da gladujem ili da trosim novac koji nemam, ona ne ide kuci po mesec dana i naravno nista ne donosi ili kupuje. Osecam se sebicno jer mi smeta njeno ponasanje, ali vise ne znam sta da radim

0 komentari:

Objavi komentar