petak, 27. listopada 2017.

Vazila sam za veoma moralnu osobu, nikad nisam menjala momke, verenika nikada nisam prevarila niti sam ikada to pomislila. Ali ne mogu da izbegnem ponekad ociglednu privlacnost prema mom ........







Vazila sam za veoma moralnu osobu, nikad nisam menjala momke, verenika nikada nisam prevarila niti sam ikada to pomislila. Ali ne mogu da izbegnem ponekad ociglednu privlacnost prema mom sefu. Covek koji je 20god opcinjava me se*sualno, pocela sam da gazim moral da bih oblacila tesnu odecu da izazovem njegovu paznju.





Primetila sam da je zenskaros, cesto ga hvatam sa drugom zenama, zanimljivo je gledati kako sklanja pogled u stranu kad ga pogledam. Nacula sam price da je spavao sa jednom koleginicom koja je celu privatnost iznela javno, napalila me cinjenica da ima prilicno veliki pe*is to me tera da pregazim moral jedne postene zene…

0 komentari:

Objavi komentar