subota, 4. studenoga 2017.

Imam muza koji je dobar, pazljiv i brine o meni. Svi bi rekli da je savrsen. Ali, svaki put kad imamo se*s, ne uzivam, traje prekratko i cini se da mu tada uopste nisam bitna, brzo svr*i, gleda samo sebe,......






Imam muza koji je dobar, pazljiv i brine o meni. Svi bi rekli da je savrsen. Ali, svaki put kad imamo se*s, ne uzivam, traje prekratko i cini se da mu tada uopste nisam bitna, brzo svr*i, gleda samo sebe, a umorila sam se od cekanja da se to promeni i napokon sam nasla izdrzljivog muskarca koji posle prvog i drugog puta pita “jel hoces jos”, on je seoski radnik dobro gradjen, pozavidio bi mu svaki muskarac po fizickom izgledu, ali ima govornu manu, kad prica samnom zamuckuje… ne znam da li imao traume u detinjstvu, sumnjam da jeste.




 Imam dobrog obrazovanog coveka koji me ne zadovoljava do vrhunca… pocnijem da mislim da treba da se razvedem od muza ne znam eto

0 komentari:

Objavi komentar