petak, 3. studenoga 2017.

U vezi sam sa dečkom 4 godine, sredjujemo kuću, uskoro ćemo živeti zajedno. Posedujem rezervni kljuc od kuce. Sinoc kada smo se nešto posvadjali oko namestaja, sela sam na fejs da iskuliram .....







U vezi sam sa dečkom 4 godine, sredjujemo kuću, uskoro ćemo živeti zajedno. Posedujem rezervni kljuc od kuce. Sinoc kada smo se nešto posvadjali oko namestaja, sela sam na fejs da iskuliram budalu, u medjuvremenu pisao mi jedan muskarac koji je vidno na*aljen. Meni je bila potrebna uteha da zaboravim na svadju sa sadasnjim deckom pozvala sam tog neznanca da dodje u nasu kucu, malo je neuredjena ali ima jedna soba koja je vec spremna za useljenje.




Pa tako sam provela sa strancem predivnu noc uz malo vina, zaboravila sam na decka… zaboravila na sve probleme… Volim ja decka ali me ubija to sto nema razumevanja ali nekako me oduzme zebnja kad se setim da nikad zapravo nije pričao o braku. Možda je glupo, ali bila bih mnogo mirnija da imam taj prsten. Ne zbog prstena nego zbog obećanja da će trajati čitav život. m

0 komentari:

Objavi komentar