petak, 3. studenoga 2017.

Nakon iskazivanja sve češćeg nezadovoljstva u braku, žena zatraži razvod. Gledao sam da očuvam brak racionalnim traženjem grešaka u sebi i svojim postupcima, ali ona nikad nije dala reći da sam .....






Nakon iskazivanja sve češćeg nezadovoljstva u braku, žena zatraži razvod. Gledao sam da očuvam brak racionalnim traženjem grešaka u sebi i svojim postupcima, ali ona nikad nije dala reći da sam kriv za bilo šta, jednostavno mi je u lice rekla da me ne voli više i tačka. Strpljivo prihvatim činjenicu i krenem dalje. Solidno smo živjeli za ovo podneblje (arhitekta sam po zanimanju), pa sam uzeo djecu da im obezbijedim odgoj i obrazovanje i da ne osjete naš razvod.





Shvatim da me varala dok smo bili i braku. Sad nakon 3 godine je mentalno i meterijalno potonula, ofucala se, izgleda i ponaša se jadno, ja još nisam ni u kakvoj vezi, iako imam 35 godina i posao iz snova, angažovala me strana kompanija na projektima u Melburnu, zarađujem ogroman novac i sve bih dao da mogu ponovo da imam čestitu ženu koja će održavati harmoniju, boli činjenica da nam je žena koja mi je bila sve u životu rasturila brak. Djeca je ne žele ni blizu sebe i to me boli, jer je ona njihova majka kakva god da je.

0 komentari:

Objavi komentar