ponedjeljak, 5. veljače 2018.

Imam svog GINEKOLOGA koja mi odgovara skroz, kod koje idem redovno već 2 godine. Uredna sam, vodim računa o sebi, ali imam i redovne odnose pa često imam i neka gljivična oboljenja i ona ....







Imam svog GINEKOLOGA koja mi odgovara skroz, kod koje idem redovno već 2 godine. Uredna sam, vodim računa o sebi, ali imam i redovne odnose pa često imam i neka gljivična oboljenja i ona mi uvek skrene pažnju zbog toga, često viče na mene i nisam joj više draga mušterija.






I u međuvremenu nađem ja dečka, lepog, dobrog, pametnog, viđali smo se 6 meseci i on hoće da me upozna sa svojima. Kad sam otišla kod njega imala sam šta i da vidim, moj ginekolog je njegova mama. Užasno me je bilo sramota, a na licu njegove majke sam videla da nisam poželjna. Toliko predrasuda o meni… Ona mu je sutradan objasnila i ispičala o meni, i raskinuli smo posle par dana. Kakav splet.

0 komentari:

Objavi komentar