nedjelja, 4. veljače 2018.

Zbog fakulteta sam morao napustiti moje selo i preseliti se u grad. Druga godina sam, živim sam u malom stančiću. Juče je ujna imala nekih obaveza u gradu i obzirom da nije imala autobus za .......






Zbog fakulteta sam morao napustiti moje selo i preseliti se u grad. Druga godina sam, živim sam u malom stančiću. Juče je ujna imala nekih obaveza u gradu i obzirom da nije imala autobus za povratak u selo pozvala me i zamolila da prespava kod mene. Naravno bez razmišljanja sam je prihvatio i tada nisam ni razmišljao da realno nema gdje je prespava obzirom da imam samo jedan krevet u stančiću. Kada je došlo vrijeme da spavamo ujni sam rekao da legne na krevet, a da ću ja noć “prespavati” na stolici. Međutim ona to nije dozvolila i rekla mi je da se možemo stisnuti oboje na krevetu. Kada je to izgovorila počeo sam da osjećam neku nelagodu. Ujna ima 42 godine i dok sam bio mlaći često sam je zamišljao bez odjeće i tako to…






Kada sam legao pored nje i kada smo se stisnuli jedno uz drugo nisam mogao sakriti moju “napaljenost”, jednostavno NISAM. Nakon par sekundi ujna je naravno osjetila i… tada mi je rekla da bi mi se rado zahvalila što sam joj pružio utočište. Da ne detaljišem jer će mnogi vjerovatno da i mene i ujnu ispljuju… cijelu noć smo ostali budni, cijelu noć smo radili ONE stvari i bilo je kao u raju. Na kraju mi je priznala da je sve što se desilo dugo planirala i da je upravo zbog mene i došla u grad, odnosno zakasnila na bus. Dogovorili smo se da od sada češće posjećuje… Svarno nemogu da vjerujem… nije da nisam nešto ovako priželjkivao, ali stvarno nisam očekivao.

0 komentari:

Objavi komentar